Beoordelingen van Sushi Tokyo Den Haag

Recente recensies

5.0
Ineke
17 september 2021
Angelique
17 september 2021

Snelle levering en het smaakte weer heerlijk!!! :) Ben inmiddels trouwe klant

Daphne
29 augustus 2021

Altijd goed optijd en de sushi is altijd zo gigantisch lekker!! De Inari en crispy vegan (met teriyakisaus) zijn echt mijn favoriet.. :)

Mandy
28 augustus 2021

De sushi don en beefrolls waren heerlijk. Snelle levertijd

Zandvliet
24 augustus 2021

Het was weer heerlijk

Anouk
20 augustus 2021

Altijd heerlijke sushi, betaalbaar en snelle service.

Bassem Al-Samragy
19 augustus 2021
Wanne Sinterniklaas
18 augustus 2021
C. T.
4 augustus 2021

bezorgen op de bromfiets aan de telefoon terwijl de bestelling afleverde, bijna naar me toe gooide, zodat die hoefde af te stappen.

Shalini
2 augustus 2021

Fijn van de snelle levering!

Claudia Melis
24 juli 2021

Hallo, this email is to share with you my terrible experience of this evening. This is the second time that the same story is happening when I order by Sushi Tokyo. Please check the screenshot of my order and my note. I have clearly asked to get a call when the person was going to be in front of the door because my mom is very sick and having a special therapy at home, and I didn't want to wake her up. Not only I didn't receive any call, but I was alarmed by a violent banging on my door..... That can't be called "knocking". This guy was hitting my door with such aggression that I heard him from the 2nd floor and my neighbor came out too. I was very annoyed and I told the guy that was not a normal behaviour and he didn't even pay attention to me cause he was talking with someone to the phone and leaving without even get his money. I went back to give him the money and he didn't say anything, said sorry or stop talking to the phone. I am sorry but I am absolutely disappoin

Kim
14 juli 2021

Bezorging duurde wat langer dan gebruikelijk en ze kwamen later dan per e-mail laten weten. Maar de smaak was top!

Monique
5 juli 2021

Ik ben al meer dan 10 klant maar ik heb nog nooit zo'n slechte kwaliteit en presentatie gekregen als gisteren. De garnalen waren rauw, de gozo's niet te eten zo door gebakken, de stokjes saté koud (niet lauw), de boontjes volstrekt smakeloos.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruth
26 juni 2021

Heerlijk eten

Sushilover
24 juni 2021

Echt prima Sushi! Als ik sushi laat komen dan altijd van Sushi Tokyo dan weet ik ten minste zeker dat het goed is!

Ineke
23 juni 2021
Ingrid
22 juni 2021

Gewoon heerlijk :-)

Maudy
17 juni 2021

Super

Archana
14 juni 2021

Ik ben vanaf nu vaste klant. Het was heerlijk!!!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisette
8 juni 2021
Dorien Korsten
6 juni 2021
Hendrik
24 mei 2021
Linda
23 mei 2021
Jazz
15 mei 2021

Ik kreeg bericht dat de bestelling gebracht werd, toch heeft het daarna nog wel even geduurd. De sushi was lekker, maar er zat te weinig vis in en te veel rijst..

Chantal
15 mei 2021
Danny Moolhuizen
12 mei 2021

Lekkere verse sushi zoals gewoonlijk!

youss
5 mei 2021

echt lekkerste sushi man, en altijd snelle levering love ittt

Donna
30 april 2021

Was heerlijk

Maik
27 april 2021
FV
26 april 2021

Lekker en ruime keuze aan sushi. Snel bezorgd.

FZ
26 april 2021

Perfecte sushi! Aanrader. Snelle bezorging en echt vers gemaakt goede sushi. Vergeet de loempia’s niet, nergens beter.

Ana
21 april 2021

Vaste klant, altijd super !!! :)

Olga
14 april 2021

Supersnelle bezorging

Jean Paul
13 april 2021

Toppers

Frederike
11 april 2021

Super kwaliteit en snel gebracht! Een aanrader

Ben
8 april 2021

Supervers en heerlijk van smaak

Zeka
5 april 2021

Bedankt🤩

Arrnieh
1 april 2021

Heerlijk, supervers en snel

C.F. van der Sanden
29 maart 2021

De Crispy ebi sushi en de Loempia waren zacht! De Sake waren er maar 3 ipv 4 stuks!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André Zandvliet
28 maart 2021

Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk. Verdere commentaar niet nodig bedankt weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ralph
28 maart 2021

Er is veel keuze en variatie in het menu. Het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
28 maart 2021
Daan
26 maart 2021

Heerlijke sushi en perfect op tijd.

Sabine
25 maart 2021

Beste sushi in town!!

Kewanis
18 maart 2021
Tim
7 maart 2021

Fijne website, uitgebreide keuze! jammer was dat de rijst van de nigiri te compact was.. Dit deed afbreuk aan beleving.

Far
6 maart 2021

Helaas was ik echt niet tevreden Alles was enorm klef en de kipsate was te droog om op te eten. Het was een bestelling van meer dan 80€, maar we hebben een gedeelte zelfs erg gegooid. Zonde en zeer teleurstellend voor m’n zoon op z’n verjaardag. Nog niet eerder meegemaakt.

Aniek
1 maart 2021

Snelle levering en heerlijke sushi

Tam
27 februari 2021

Rijst was niet lekker Had gevraagd géén avocado en geen chilli en dat zat er wél in. Bezorger was vriendelijk.

Ron
24 februari 2021

Heerlijke sushi, vooral de crispy rolls!

F.J.Burger
21 februari 2021

Prima, kan eigenlijk niet beter

Irma
20 februari 2021

Lekker en op tijd. De bezorger had meerdere bestellingen bij zich. Onze bon was aan bij het vervoer op een andere bestelling terecht gekomen. Verwarring die de jonge bezorger super rustig en vriendelijk oploste. Complimenten!

Margie monteiro
16 februari 2021

Prima op tijd ontvangen en goed verzorgde heerlijke sushi Vr. gr. M

Sander
15 februari 2021

Om 18:50 de bestelling geplaatst. rond 20:20 gebeld waar deze bleef waarbij mij verteld werd dat deze nog gemaakt moest worden. pas rond 21:20 kwam de bestelling. Begrijpelijk dat het drukker kan zijn op een zondag maar 2,5 uur wachten op een bestelling spant toch echt de kroon.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
14 februari 2021

Was heerlijk zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
13 februari 2021

Lekker Vriendelijk Snel

Spaans
13 februari 2021

Altijd lekker en bezorging 100%goed

Carla en Marcel jongejan
13 februari 2021

Iets later dan we hadden gevraagd, maar echt super lekker. Een heerlijke pure smaak!!

Mirthe
12 februari 2021
Angelique
31 januari 2021

Goede kwaliteit dit keer en op tijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marie
26 januari 2021
Alice Newbold
26 januari 2021

Lekker vers en op tijd!

Mart Maas
24 januari 2021

vrijdag al besteld en betaald afgesproken zondag om 18.00 uur bezorgen de bezorger, een aardige jongeman was slechts een kwartiertje later maar alles was perfect goed verpakt, heel lekker en genoeg dank jullie wel allemaal van Sushi Tokyo (mij zie je vaker als klant)

Raymond Kroek
22 januari 2021

Heerlijk, vers en totaal niet zuinig. Ik ben niet zo van het sushi afhalen, maar Sushi Tokyo heeft zeker deuren geopend. Alles stond al klaar om de afgesproken tijd, behalve de loempia's, die kreeg ik heet mee, Top!

Miranda
19 januari 2021

Kwaliteit is normaliter top, alleen had ik dit keer de crispy Unagi en daar kon ik werkelijk geen unagi in ontdekken. Wel een hoop groenten dus had ik net zo goed ern goedkopere bega variant kunnen kiezen. Ik vind dit niet kunnen, ik heb betaald voor unagi dus wil ik dat proeven ook.seafood udon top.

Kim
10 januari 2021

Top! Tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
9 januari 2021

Ik bestel vaker en ben meestal heel erg tevreden. Alleen dit keer zat er een hoofd haar in mijn Alaska rol. Meteen al bij de eerste hap. Dat maakt de rest toch wat minder lekker. Haren van medewerkers wel afgedekt bij sushi voorbereidingen?

Petra
8 januari 2021

Perfect heerlijk gegeten en op tijd bezorgd

Petra
8 januari 2021

Heerlijk gegeten top

Semi
3 januari 2020

👍🏼👍🏼👍🏼

Ouali
2 januari 2020

Erg lekker en snel bezorgd. Gauw weer bestellen!!

Sabine
1 januari 2020

Zeer goede kwaliteit sushi/bezorging!!

Wil
1 januari 2020
Meer
1 januari 2020

Besteld om 6.u geplande bezorging 7.20 werd uiteindelijk bijna uur later. Ook met klachten afhandeling kan men niet omgaan. Er wordt niet serieus naar je geluisterd want er komen nog meer bestellingen via telefoon binnen en die gaan voor. SCHANDE/Disgrace

Emmie Velders-Lindeman
25 december 2020
Richard vD
15 december 2020

De sushi was heerlijk, de warme producten waren wat afgekoeld, het zou helpen als deze in alufolie worden ingepakt. De edame boontjes waren helaas niet opgewarmd. Maar dit blijft een van de lekkerste sushi die je kunt bestellen.

B. Steinvoort
14 december 2020

We hadden allebei de hele avond oprispingen. Niet lprettig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
13 december 2020

Lekker en snel bezorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
12 december 2020
Lia
12 december 2020

Heel goed en vlot geregeld. En de sushi was heerlijk!!

Kelly
9 december 2020

Goede sushi voor een goede prijs.

Jay
7 december 2020
Daniels
7 december 2020

Goede kwaliteit en netjes op tijd 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André Zandvliet
2 december 2020

Helaas ben ik genoodzaakt om een keer een negatieve beoordeling te geven. Alles leek wel alsof het in een plas gevallen was en dat zijn we niet gewend. De loempia's waren dit keer wel warm maar de shushi viel helaas zwaar tegen.

E.
30 november 2020

We logeerde in een hotel om de hoek. Bestelling was er super snel en het was heerlijk. Zou zeker nog een keer bestellen als we in de buurt zijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Birgitta Steinvoort
25 november 2020

Het eten was heerlijk, het vlees was heerlijk einde rijst ook. Ik vond alleen de sla aan de matige kant. Mss kan er wat meer bij of mss nog iets anders van groente?

Edith
23 november 2020

Bezorging helaas niet op afgesproken tijd maar het kwam wel warm aan gelukkig, we hadden gebeld, maar super aardig te woord gestaan.

Wanne
21 november 2020
Anna Fontein
14 november 2020

Goedemiddag, IK vind de kwaliteit uitstekend maar soms zijn de tamari's slordig in elkaar gezet. Groet Anna

Linda
13 november 2020
René
13 november 2020

Één woord met een uitroepteken: HEERLIJK!

Zeka
7 november 2020
Mo
29 oktober 2020

Was echt heerlijk en vers!!

Sascha
28 oktober 2020

Bestel hier al 4jaar sushi. Was eerst altijd heel goed. De laatst 5x is het echt niet meer lekker. Harde avocado, hompen rijst etc. Echt jammer, ik raad het niet meer aan om hier te bestellen. Als je belt met een klacht valt dit ook nauwelijks te bespreken aangezien mevrouw bijna geen Nederlands spreekt.

Reactie van Sushi Tokyo

Beste Sascha, Het spijt ons dat u dit zo ervaren hebt. Wij zullen uw feedback meenemen en verbeteringen toepassen opdat dit niet meer kan gebeuren. Ik heb u tevens een e-mail gestuurd met een volledige reactie. Met vriendelijke groet, Sushi Tokyo

Matthijs
23 oktober 2020

Bestelling kwam 1,5 uur te laat. Sushi was oke

EJB
23 oktober 2020

Helaas 2 uur moeten wachten op de bezorging van onze bestelling. Na 1.5 uur maar gebeld en te horen gekregen dat het druk was... ik begrijp het, maar neem niet meer bestellinegn aan dan jullie aan kunnen..... de kwaliteit van het eten was wel erg goed......

Chantal
23 oktober 2020

Heerlijk! De sushi is super en smaakte heel vers. De bezorger super vriendelijk. Klein puntje; een beetje meer kruiden of pepertje door de noodles zou nog beter zijn. :)

Linda
23 oktober 2020
norbert
22 oktober 2020

snelle en correcte bezorging. kwaliteit is prima.

Elena
18 oktober 2020
Jolanda de Klein
4 oktober 2020

Heeeeerlijk

G.Bogaart
20 september 2020

Het eten/sushi werd snel bezorgd en was zoals altijd erg vers en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
18 september 2020
Lyanne
12 september 2020

Lekker eten, maar net niet die laatste ster. En bezorging was perfect, precies op de opgegeven tijd en aardige jongen.

Liz
26 augustus 2020

Prima Sushi! Heerlijk gegeten, snel geleverd! Top zaak!

Spaans
25 augustus 2020

perfect

Irma
25 augustus 2020

Basic sushi maar wel echt lekker, niet duur en super snelle vriendelijk bezorging. Altijd erg tevreden.

marcia
24 augustus 2020

Was beetje koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
23 augustus 2020

Bestelling kwam een falf uur lare dan de aangegeven tijd. De warme gerechten waren afgekoeld. Zeer jammer.

Spaans
12 augustus 2020

altijd goed

Iris
10 augustus 2020

Wij hebben heerlijk gegeten! Goede kwaliteit sushi, bezorging op het gewenste tijdstip. Zeker voor herhaling vatbaar. Dank!

Mulder
8 augustus 2020

Uitstekende sushi , perfect op gevraagd tijdstip bezorgd 👌👌

Cees
5 augustus 2020

Ontzettend smaakvol. Topklasse

Nlf
4 augustus 2020

Too much plastic

Michael
27 juli 2020

Eten was uitstekend. En daar gaat het om. Bezorging kwam 45 minuten later dan de gewenste tijd. Op zich niet erg, maar wel een punt om op te letten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

emmie
22 juli 2020
Petra
14 juli 2020

voor de eerste keer besteld geweldig genoten ga vaker bestellen Top

Wanne
14 juli 2020
G.Bogaart
13 juli 2020

Snel bezorgd en zoals altijd heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
13 juli 2020

snel bezorgd en heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eloy
12 juli 2020

Supersnelle bezorging! Een verbeterpunt zou wel de accuraatheid van het bezorgtijdstip zijn, de bezorger was namelijk een halfuur te vroeg. Gelukkig leverde dit geen problemen op.

Mp
9 juli 2020

Rijst was te papperig... in de rainbow maki.. verder alles top!

Mirthe
7 juli 2020

Lekker vers, goede kwaliteit vis. Bezorging had ietsje sneller gekund, maar dat lag waarschijnlijk aan het moment waarop we bestelden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moolhuizen
18 juni 2020

Het was weer lekker vers.

Marleen
10 juni 2020

Bezorging was wat aan de late kant. Gyozas waren lauw/koud bij aankomst. Te weinig soyasaus erbij.

Maik
7 juni 2020
Bianca
6 juni 2020

Levering van de bestelling duurde ditmaal meer dan een uur. Dit keer minder enthousiast over de sushi, omdat een deel lauw was en er veel te weinig wasabi bij geleverd was. Volgende keer beter, hoop ik.

MP
5 juni 2020

Pho xao tom besteld en zal het NOOIT weer bestellen was weggegooid geld want ik heb het na een paar happen moeten weggooien het stonk en was smakeloos 11 euro voor niets betaald!! Had ook een temaki besteld die overduidelijk NIET vers gemaakt was, maar gewoon overduidelijk de komkommer eruit was getrokken want de inhoud viel er zo uit toen ik het oppakte! Slechtste bestelling ooit en zal even niet meer bestellen, wel jammer want ik ben een vaste klant maar zal een ander bellen voorlopig voor sushi want dit was zeer slecht als ik geen ster kon geven had ik dat gedaan!! Weggegooid geld... En misselijk van de Pho!

MP
4 juni 2020

Vaste klant die altijd tevreden is, snelle bezorging en goed eten!!

Wouter
3 juni 2020

Bestelling vlot geplaatst, berichtgeving over status correct, afgeleverd op exact de juiste tijd, beleefde bezorger, maaltijd voor vier. Was lekker en vers. Gefrituurde garnalen nogal vet. Overall een 8

Spaans
3 juni 2020
Patrick
31 mei 2020

Het lijkt de laatste tijd niet helemaal lekker te lopen... ik bestel altijd direct, zodat ze ook geen commissie behoeven te betalen... bij een eerdere bezorging extra soya besteld en kreeg uiteindelijk net zoveel als de keer daarvoor toen ik niet extra bestelde... nu afgehaald, kom ik aan op de tijd die me werd medegedeeld, zegt de mevrouw nog 5 minuten en heb uiteindelijk een kwartier staan wachten :-( verder geen sorry of iets helaas

Bianca
25 mei 2020

Lekker en snel bezorgd 👍🏼

Uijleman
25 mei 2020

Kwaliteit was reuze! Bezorging was ook reuze! Heel erg tevreden klanten hier! Zowel jong als oud!

Es
22 mei 2020

Op d aangegeven tijd, en het was heerlijk!

Renate Prins Urgert
21 mei 2020
OHM
18 mei 2020

Salmon skin temaki was lekker knapperig. Goicun was nog lekkerder geweest met koriander :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Janssen
17 mei 2020

Voor de eerste keer besteld en ik vond het echt heerlijk. Ook de bezorging was sneller dan in eerste instantie aangegeven werd. Ja ik zou de volgende keer weer hier bestellen.

Anja Groeneweg
17 mei 2020
Chantal
17 mei 2020

Was weer heerlijk

RH
13 mei 2020

Wij hebben onze sushi 90 min later ontvangen dan vooraf aangegeven. Hebben zelf gebeld 30 minuten na bezorgtijd en toen werd aangegeven dat het druk was en nog ongeveer 50 min. kon duren. Enige proactiviteit hierin wordt gewaardeerd. Sushi was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Celien
12 mei 2020

Ruim 1.5 uur (!) op moeten wachten, eten was wel heerlijk als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
12 mei 2020

Bestel al jaren bij Sushi Tokyo, kwaliteit en smaak is altijd top! Daar om is het ook mijn favoriete afhaal sushi Aan de bezorging moeten ze echt wat doen! Het is zo jammer. Wij moesten 2 uur wachten op eten en toen bezorger kwam gaaf die eten en zei helemaal niks! Dat was een beetje raar Hopelijk kunnen ze snel daar ook wat aan doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
12 mei 2020

Het eten was erg smakelijk. De bezorging duurde erg lang. Wellicht kwam dit door de drukte van moederdag. Kan gebeuren, maar dan zou het wel fijn zijn als je op de hoogte wordt gehouden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Katwijk
11 mei 2020

Niet bijzonder, weinig smaak. Bezorging verder prima en snel Zag er verder verzorg uit.

Danny
8 mei 2020

Verse sushi, heerlijk om regelmatig van te genieten. Bezorging vrijwel altijd zoals gepland. Top.

Tienke
6 mei 2020

Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bezorging.

Anita Conijn
6 mei 2020

Superlekker gegeten, we komen zeker nog eens wat bij jullie halen.

Cia
5 mei 2020

Goede service, het was heel lekker.

Birgitta steinvoort
23 april 2020

Het was deze keer weer van prima kwaliteit. We hebben besloten - na twee keer slechte kwaliteit eten - om tóch bij jullie te blijven! Ben blij dat jullie je herpakt hebben!

An
22 april 2020

Zoals altijd weer goede kwaliteit en op tijd geleverd. In deze coronatijd werd de bestelling aan de deur gehangen en wachtte de bezorger op scooter netjes totdat ik de deur opende.

André Zandvliet
19 april 2020
Conn
18 april 2020

Levering erg snel en sushi was lekker! Helaas geen zoete saus op mijn unagi sushi maar de rest van de sushi was wel erg smakelijk!

Iris Rotteveel
17 april 2020

Het eten was lekker en de service was goed.

Donna
17 april 2020

Alles top

Jeanine
13 april 2020

Noodle beef soep was erg lekker! Echter was de sushi (inside out in verschillende varianten) niet heel bijzonder. Was niet slecht maar heb wel eens beter geproefd. Bezorging was goed en precies op verwachte tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moolhuizen
7 april 2020

Verse producten. Levering door elkaar gehaald waardoor we het verkeerde bezorgd hebben gekregen. Werd snel weer hersteld !!!

Auxilia Tromp
4 april 2020

Beste sushi/sashimi van Den Haag en constante kwaliteit!

anoniem
1 april 2020

Vorige week mislukte de bestelling online. Wel had ik betaald. Dit probleem is keurig opgelost door dit restaurant. Mijn geld was binnen 2 dagen teruggestort en daarbij kreeg ik een kortingscode. Mooie tegemoetkoming. Daarbij ook klantvriendelijk benaderd aan de telefoon!

Danny
31 maart 2020

snelle service, goede kwaliteit

Eline
24 maart 2020
Sem
21 maart 2020

Erg lekker, je proeft dat het heel erg vers is.

lglp
19 maart 2020

goede kwaliteit, snelle service.

david
13 maart 2020
An
12 maart 2020

Super lekker, snel geleverd! Bestel altijd mijn heerlijke Sushi hier :p

MvD
25 februari 2020

1uur en 45 minuten gewacht en bezorger gelijk laten zien dat de bestelling natuurlijk koud was. Zijn antwoord was doe maar in de magnetron. Helaas niet de eerste keer dat dit gebeurt maar voorlopig wel de laatste keer

david
21 februari 2020
Victor en Anita
17 februari 2020
Renate Prins Urgert
16 februari 2020

Was weer heerlijk alleen jammer dat ze niet bezorgen wij moeten het zelf halen daar

Fitri
15 februari 2020
Fabienne
15 februari 2020

Slecht, zeer slecht!! De sushi is prima, we bestellen vaker, en elke keer is het gewoon goed! Maar de bezorging daarentegen.... normaal duurt het ongeveer een uur (vind ik redelijk lang maar te doen). Vorige keer was het 1,5 tot bijna 2 uur! Gisteren spande de kroon! Ik bestelde om 18.10u, verwachte bezorgtijd: 19.00. Om 19.40u was het ernog niet dus gebeld "ja het is erg druk". Uiteindelijk was het er om 20.25uur! te zot voor woorden. WE BESTELLEN HIER NOOIT MEER!

Willemijn
12 februari 2020

De kwaliteit van het eten is altijd heel goed. Alleen op 11-2-2020 vond ik de tori inside out iets minder goed. Vaak is de bezorging ook wel vrij snel, maar doordat er gisteren een bezorger te kort was, kreeg ik mijn (vooraf ingeplande) bezorging van 18:30 pas om 19:21.

NV
9 februari 2020
André
31 januari 2020
Roos
21 januari 2020

Heerlijk gegeten. Het zijn de lekkerste sushi’s van Den Haag en omstreken

Blok
12 januari 2020

De bestelling was verkeerd gegaan opgebeld en gelijk netjes opnieuw bestelling gehad met wat extra’s Goede service

Birgitta steinvoort
7 januari 2020

Zowel gisteren als de keer ervoor vinden we de kwaliteit slecht. De zalmreepjes waren bovendien erg dun gesneden. De bezorging duurde lang. Vorige keer had m’n dochter aangegeven avocado ipv komkommer te willen, maar ze kreeg toch komkommer. Gisteren heeft ze voor de zekerheid gebeld en wéér hadden jullie zonder haar bellen komkommer geleverd. Ik ben echt niet meer te spreken over jullie kwaliteit. De zalm smaakt ook minder goed dan voorheen. Ik zou t niemand aanbevelen, integendeel. Ik weet wel een goede sushikok.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
2 januari 2020
Julie
24 december 2019
Stephanie
20 december 2019

Was super!! Als altijd! Zeer vriendelijke service! Een aanrader en ik blijf zeker klant!:)

David
26 november 2019

vers sushi!!!

Remon
25 november 2019
Sena
21 november 2019

Het was heerlijk

Sena
20 november 2019

Besteling is nooit aangekomen

Calvin
12 november 2019

De menu 25 is heerlijk!

Achan
11 november 2019

Superlekkere sushi, zo heb ik t nog nooit naar tevredenheid gegeten. Geheel thuisfront is positief en voldaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
10 november 2019

Makkelijk te vinden, te bestellen en snel bezorgd. Heerlijk om te eten!

noname
8 november 2019
david
7 november 2019
André
4 november 2019

Helaas moet ik zeggen dat dit keer er wel wat aan mankeerde. De bezorging was later dan verwacht dus de loempia's waren koud en slap. Ook viel de shushi uit elkaar maar de smaak was wel goed. Kortom het was minder maar zeker niet slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia
28 oktober 2019
Loubna
19 oktober 2019

Super lekkere sushi👌🏼

Maartje
30 september 2019

Prima sushi maar niets bijzonders

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spaans
25 september 2019
Marek Wojcik
23 september 2019

I only started ordering sushi at Sushi Tokyo recently. The food is really, really good and fresh. Waiting time for the pickup was short. For the delivery the was a bit longer but we leave a bit further away from the center.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieke
7 september 2019

Zalm was erg matig, hele dunne plakjes en weinig smaak

Bart
26 augustus 2019

Super lekkere sushi en snelle bezorging, vriendelijke bezorger!

Kitty W.
17 augustus 2019

Heerlijke verse sushi’s . Zelf opgehaald. De communicatie over het ophaaltijdstip was prima. Enige minpuntje is dat de mensen in de zaak nogal nors overkwamen.

Merle
12 augustus 2019

Super sushi! Snelle bezorging!

Anoniem
6 augustus 2019

Helaas waren de kip teriyaki sate's niet gaar, erg jammer. Graag hierop letten! De Vietnamese loempia's en sushi's waren wel erg lekker!

Lay
27 juli 2019

Beste plek

Eva
15 juli 2019

Heerlijke versie sushi. Snel geleverd op de zaterdagavond. Zeer tevreden

Wanne
15 juli 2019
Andre
7 juli 2019
Anders
6 juli 2019

Heerlijk

Wouter
6 juli 2019
Spaans
4 juli 2019

Áltijd goed

Claudia
30 juni 2019

Heerlijk gegeten weer (vegan)! En bezorgd op het aangegeven tijdstip.

Charles
26 juni 2019

Super eten, op tijd leveren, ruim aanbod

Annet
9 juni 2019

Gewoon heerlijk! Online besteld en betaald.. opgehaald op de afgesproken tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spaans
1 juni 2019
Quirijn S. Kemmink
28 mei 2019

Prima, ik ben niet zo lovend als de andere kritieken. Duurde redelijk lang voor bezorging. Wel voor herhaling vatbaar.

Bogaart
21 mei 2019

De Sushi was weer heerlijk. Altijd jammer als het weer op is. Zoals altijd ruim binnen de aangegeven bezorgtijd bezorgd !

Gijs
19 mei 2019

Lekker gegeten, kwaliteit goed maar wel er ruim een uur op moeten wachten

Suzanne
19 mei 2019

Altijd heerlijke sushi! We hebben weer genoten👌🏼😋

Spaans
17 mei 2019
Patricia
5 mei 2019

Ik denk dat ik een ‘misser’ had.... bestel vaker bij Sushi Tokyo maar laatste bestelling was echt niet lekker.... Heb ook niet alles gegeten dus... 😬

Ingeborg
3 mei 2019
antonio
28 april 2019

De bezorger was 20 minuten te vroeg! Ik geef specifiek een tijd voor bezorging aan, zodat dat binnen mijn planning past. Dit is gewoon vervelend en worden mijn warme gerechten koud, aangezien niet alle mensen thuis zijn die moeten eten. Verder heb ik ook voor ruim 30 euro sushi besteld en maar 2 setjes sojasaus, gember en wasabi gekregen ipv de 3 die ik hoor te krijgen (per 10 euro 1 setje) Volgende keer graag volgens afgesproken tijd bezorgen en de juiste hvh sojasaus, gember en wasabi. Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hay
27 april 2019

heerlijk en op afgesproken tijd geleverd volgende x voor mij weer Sushi Tokyo

Laurien
14 april 2019

De bezorging was supersnel. Sushi ook heerlijk en een goede prijs. Voor ons iets te weinig sojasaus.

ANAMARIA
13 april 2019
Mon
9 april 2019
Spaans
7 april 2019

Altijd goed!

Carlo
28 maart 2019

The product was not fresh. neither were the chopsticks. The soy sauce was very salty. The first time the product was pretty good, but not now.

Faria
24 maart 2019

Tijdig bezorgd. Alles was netjes ingepakt en zag er goed uit. We hebben gesmuld. Voor herhaling vatbaar. Bedankt.

Patrick
21 maart 2019

Bestel hier vaak sushi en dan voornamelijk de rolls met beef. Smaakt wel goed, soms slordig gesneden maar over het algemeen is hef een dikke voldoende.

Ziggy
19 maart 2019

Goeie sushi

Ziggy
16 maart 2019

Hele lekkere sushi

Val
13 maart 2019

Sushi en de rest was goed van smaak en de soyabonen en loempia’s waren bij de aankomst nog goed warm. Bezorging was zeer snel, al met al een hele goede ervaring met onze eerste bestelling bij Sushi Tokyo!

Tiia
8 maart 2019

I had such high expectations because the place was recommended by a colleague. Unfortunately I was a bit disappointed. Especially makis were rather tasteless, the sushi pieces were stuck together and therefore fell apart and the avocado used was totally raw.

Patrick
7 maart 2019

Eten was zoals gebruikelijk erg lekker. Ik neem altijd de beefrolls en daar was niks op aan te merken. Ik ben vaste klant voorlopig.

Miek
3 maart 2019

Snel en vers

Monisha
25 februari 2019
Rias
23 februari 2019
Mo
21 februari 2019

Gewoon echt heerlijk!

Spaans
21 februari 2019

Lekker als altijd. Alleen de loempia,s zijn vernieuwd en die neem ik niet meer

Miranda
21 februari 2019

Prima van smaak maar ik herinner mij dat ik de spucy salmon inside out een tijd geleden had besteld en dat de roll veel groter was dan hij nu is. Op de foto zien ze er ook groter uit, in realiteit valt dat dus wat tegen. Gevoel dat ik nu minder krijg voor m’n geld.

Hester
15 februari 2019

Precies op gewenste afhaaltijd de bestelling gereed. Alles heerlijk vers en compleet. Ondanks dat het enorm druk was (Valentijnsdag!). De vis-rijst balans was ook perfect bij de sushi. De kip yakitori is een aanrader en de miso-soup zijn ook aanraders. Zeker voor herhaling vatbaar!

Esther
15 februari 2019

Erg lekkere verse sushi! Veel lekkerder dan de sushi van sushipoint. We hadden alleen zeewiersalade gekregen in plaats zeewier sushi maar deze kwamen ze dezelfde avond nog brengen ondanks de valentijnsdrukte. Goede service dus!

Julie
10 februari 2019

Very fresh and yummy

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cheng
10 februari 2019
Naomi
7 februari 2019
Andre
2 februari 2019
Miranda
27 januari 2019

Eten was op zich lekker maar de spicy tuna met lente-ui was echt ZO klein, dat dat me erg tegenviel. Ook was de gyoza klein en vrij hard/droog. Daarnaast waren de warme gerechten lauw, dus niet goed warm gehouden tijdens het transport. Zonde geld, voor €17 betaalt.

Mandy
26 januari 2019

Duurde 1.5 uur en kon geeneens een goedenavond vanaf. Werd zo in mijn handen geduwd...

noname
21 januari 2019
Lennart
20 januari 2019

De sushi kwaliteit was matig. Sommige rolletjes waren zelfs echt niet lekker en hebben we weggegooid.

Natascha
14 januari 2019

De sushis was precies goed, lekkere porties en vis

Spaans
7 januari 2019

Altijd goed

Rias
2 januari 2019

Zoals altijd was het weer smakelijk! Bedankt en tot de volgende keer ;)

Mireille lobo
31 december 2019

Ik ben super tevreden. De sushi is heerlijk vers. Bezorging is ook top. Voor mij 5 sterren waard

Brian
28 december 2018

Zo als altijd top!

Wil van Leeuwen
25 december 2018

De sushi was weer als vanouds lekker en de bezorging ruim op tijd. Dit keer besteld via de eigen website i.p.v. bij thuisbezorgd. Mooie duidelijke en makkelijke site dus voortaan gebruik ik deze.

Jelle
22 december 2018

Eten was vers, maar in vergelijking met andere sushi niet bijzonder smakelijk.

Andre
15 december 2018

Bezorging 45 minuten te laat vanwege drukte en loempia's wederom koud.

Haagsma
13 december 2018

Wat jammer dat de kwaliteit elke keer zo wisselt. De tempura kip was volledig overbakken/ over gefrituurd en niet te eten.

Charles
13 december 2018

Rijst veel te zout. Overdadig gebruik van plastic

Far
26 november 2018

Ik heb hier al heel vaak besteld, maar vandaag zeer teleurstellende service. Sushi was ontzettend smakeloos en bezorging meer dan 70 minuten!

Edgar
26 november 2018

Erg goed, erg lekkere rijst als basis voor de sushi en Vietnamese beef spring rolls aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
24 november 2018

Lekkere sushi en wij zijn kritisch wat betreft sushi! Hier voor het eerst besteld, snel bezorgd (ongeveer 30 min), lekker en betaalbaar.

Client
24 november 2018
Rosa
22 november 2018

Zoals altijd: heerlijk en vers!

Melissa Couzijn
31 oktober 2018

Ik haal hier al jaren mijn sushi. Altijd lekker, altijd vers en hele vriendelijke mensen. Wat mij betreft de beste afhaal/bestel sushi in Den Haag en omstreken!

Sandra
28 oktober 2018
A,z
26 oktober 2018
John Kooper
23 oktober 2018

Voor de eerste keer bij jullie besteld ,en ik moet zeggen smakelijk en goed verzorgd ,en het smaakte buitengewoon lekker ,tot de volgende bestelling. John Kooper

MV
1 oktober 2018

Snelle bezorging Groot aanbod en betaalbaar We hadden een grote schaal sushi We vonden alleen de zeewierbladen te dik waardoor de sushi wat taai werd.

Verdonk
1 oktober 2018

Had wat meer soya saus bij gemogen maar verder was het heerlijk en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mandy
26 september 2018

Kwaliteit prima alleen de soja bonen waren wat bruin. Bezorging was een drama. Er stond bezorg om 15.00. Iets later kan ik snappen maar 40 minuten is toch erg jammer. En dan als antwoord krijgen ja we gingen later open dus vandaar. Dat kan maar pas je tijden dan aan. Niet netjes.

Stadhouder
24 september 2018

Super vers. Snelle bezorging. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mario
24 september 2018

Ruim 2 uur moeten wachten op bestelling Na 1 uur gebeld met de “belofte” is onderweg. Na 1,5 werd ik gebeld dat hij nog steeds onderweg is. Mijn vraag of de yakatori nog warm zou zin zeiden ze GEEN probleem maar helaas was die koud. Bij mijn volgende bestelling hebben we “iets” tegoed. Ben reuze benieuwd. Ik vind dat je het gelijk op moet lossen en niet de volgende keer. (Als die er komt)

Raymond
23 augustus 2018

LS, Bijna een uur wachten op de bestelling , terwijl ingevuld zo spoedig mogelijk, vind ik veel te lang.

Floor
21 augustus 2018

Supppper verse en lekkere sushi!!

Didi
21 augustus 2018

Zoals altijd weer ongelooflijk lekkere en verse sushi!

Marjanneke
21 augustus 2018

Sushi smaakte niet vers en weinig smaak

Aster
16 augustus 2018

Over het algemeen prima, alleen de tonijn sashimi was zo slecht dat ik die weg gegooid heb. Vandaar 1 ster minder.

Petra
7 augustus 2018

Eten was lekker en kwam erg snel.

Theo Fens
4 augustus 2018

In de website de bestelling opgegeven en in 45 minuten bezorgd. Kwaliteit van de sushi is heel goed, heel verse ingrediënten. Service is subliem. Wij bestellen regelmatig onze sushi bij Tokyo.

M.Engel
31 juli 2018

Vis was helaas niet erg vers..

Suus
30 juli 2018

Lekkere verse sushi! Snel en netjes geleverd!

R.M.
29 juli 2018

Heerlijk! Snel bezorgd, goed verpakt en erg goede kwaliteit sushi!

Anonymus
28 juli 2018
Louisa
22 juli 2018

Lekker en vers als altijd

Kitsune
13 juli 2018

Oishii!!!